gravatar

Lahanat punya LUMBA BASIKAL



Wohhoo..

Pagi nih, aku ingat macam best je la kan.. Walaupon plan nak repair toilet opis harini, ye.. diulang, repair toilet opis. Aku memang macam-macam keje kat opis nih. dispatch, driver, MnE, segalanya la. Pakai jeans dgn t-shirt je la.. kuar rumah time pon cun. bole sampai opis dlm pukul 820 nih.

Dengan rempitan berskala sederhana, gua pon rempit la melalui celah2 jalan ibukota yg tak berapa nak kota ini. Kl-seremban ok, then federal pon x jem, kerinchi link baek punya jalan. Then... "Apesal pulak jem tetiba nih?" sekangkang kera je lagi nak sampai opis. Kepala otak aku dah terpikiaq "exsiden nih.."



Rupanya tak! Polis tutup jalan! Cilaka. Dah lambat. Mat-mat rempit situ semua dah start mengamok. Ada ka tutup jalan nak bagi lumba basikal haram tu lalu. Pagi pulak tu. Respek spek hitam la sikit orang lain nak pi kerja. Semua jalan-jalan utama Damansara ditutup. Merata-rata jugak la aku pusing sementara nak buleh cross mai opis kat Tmn Tun nih. 

7-8 orang polis dok tahan baik punya. Semua simpang depa jaga. Aku tengok polis yang dekat tol tu sikit lagi saja nak kena hayun dengan mat-mat rempit. Sapa yang tak hangin. depa nak tahan jalan dari pukoi Lapan sampai pukoi 10 lebih. Terbakar la hati! jangan kata hati saja, iman, kepala hotak dan yang lain-lain pon buleh terbakaq tau!

Bos-bos aku banyak jugak la yang kena sangkut dalam jem tu.. Ada masa la nak update blog. HAHAHAHA