gravatar

A B C D E F !!


Selamat Sore..

Hari ini, dia punya panas lain macam. Kepala gua pon dah start bingai. So, gua nak kasi up satu entry. Kasi bakar sikit kawan-kawan di hari yang panas membara ini.

Gua bukan nak ajak lu orang belajar tulisan @ huruf-huruf rumi. Tapi gua nak kasi up satu entry yang gua kasi nama sendiri.

Okeh, gua mula. Gua ada kawan. Nama kawan gua Ptit. Nama penuh dia gua rasa Fadhlee Fitri Abu bakar. Bapak Ptit ada bukak kedai minum. Gua rasa, mungkin ramai orang dah pernah jejak kaki kat kedai bapak beliau nih. Gua ada la jugak 2-3 kali pegi minum sana kasi buah pikiran gua berkembang sikit masa dulu-dulu.

Menu lain gua tak heran. Banyak kedai yang boleh lawan menu dia. Tapi.. dia punya ABC (Air Batu Campur), memang CHAMPION. Gua rasa area Shah Alam, ABC dia yang paling hero. Lokasi, dah berubah. Medan Selera baru Seksyen 2 Shah Alam. Nama kedai sama. FRADOO ABC no 14.

Nak tau lebih, boleh pi tanya kat blog adik Ptit sini (gua pon tak pasti adik Ptit nombor berapa, awek, belom kawen, lu orang boleh ngorat).

Gua taktau apa nama menu ABD dia. Tapi gua bagi nama sendiri jek. ABCDEF!


Air Batu Campur Dengan Eskrem Fantastik







**Gua ingat Sabtu nih kena turun Shah Alam. Nak tuntut ABCDEF free sebab gua dah promote

gravatar

Penah pegi tempat ni...
Memang sedap ABCDEF dia...
Berbaloi...
Wajib cuba walaupun sekali seumur idup...

p/s: abg muq, sila belanja saya yer...

gravatar

mmg sll pegi time blaja kat uitm sh alam dlu..mmg power..tp xla trmimpi2 sgt sb manih melecas heee

gravatar

jom bawak pakcik pi try test cuba tengok

gravatar

The best ABC in Shah ALAM. Fradoo ABC Madness

Jemputlah singgah di gerai ABC Fradoo kami. Kongsi pengalaman anda menikmati ABC Fradoo di facebook kami.

http://www.facebook.com/pages/Fradoo-ABC-Special-Madness/246489493986