gravatar

Mencari Kawan-Kawan


Salam 1 Malaysia (ala-ala berita tv)

Ok. Gua tau gua dah lama tak update blog, malas nak update blog. Disebabkan perjawatan baru gua, agak sukar nak mencari masa untuk menghapdet blog. Jawatan baru gua jugak tidak banyak menyumbang idea-idea bernas untuk hapdet blog.

Gua tau gua cuma ada belas2 follower blog nih. Dan gua rasa makhluk-makhluk ni saja la yang baca blog gua. Terimakasey gua ucapkan. Gua nak mencari kepastian adekah lagi kawan-kawan lain yang rajin baca blog gua yg tak jadi follower gua? jangan risau, gua bukan nak suruh lu orang follow (peh, dah macam iklan digi), gua cuma nak menambah kawan.

Kepada sapa-sapa yang baca blog gua, nak berkenalan dengan lebih lanjut, boleh kasi add gua di fesbuk di bawah nama Muqri Mohd Sofian, dekat private message tu, boleh letak mesej ni "kalau lu tak terjun, gua kasi tendang itu urat belikat lu". So, gua tau lu datang dari blog gua.

Bagi yang memang dah add gua kat fesbuk, sila ikut langkah-langkah yang disediakan.

Taip kat status masing-masing = @Muqri Mohd Sofian(tools untuk tagged person), apesal dah lama tak hapdet blog? Nak kena karate urat belikat??




*peserta ke 13 nanti gua kasi hadiah melancong ke Uganda.